nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 15 Jun 2011

blender aku


aku dah lama nak tanyer korang...
kalau blender korang..
masa nak cuci tu , korang bukak tak yang kat bawah tu???
huhuhu


ini blender aku..
takde cacat cela nyer kan...


tapi sebenarnya tgh meroyan...
benda bawah takleh bukak...
aku tak pernah bukak benda bawah blender ni kalu nak cuci
aku tgk ma aku pun gitu..
bab, papa den ko rajin n suka cuci blender bukak benda bawah tu


natijah kat bawah tu dah takleh bukak...
n ada air bertakung kat dalam tu..
terus takleh nak cuci bersih dah...
huhuhu

p/s: nak cari yg baru ..tak cari2 lagi...

1 ulasan:

norhidana berkata...

hehehe ko nih pasni takmo den tlg lg kt dpr... hehehe dia tlbh rajin tu psl...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut