nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 27 Jun 2011

majlis cukur jambul dan aqiqah


salam pagi isnin semua...
wah..datang kerja dengan penuh keletihan dan kelaparan...
huhuhu
okaylah meh layan gambar majlis cukur jambul n aqiqah sepupu baru aku...
kecik cinonet kan sepupu2 aku...hehehe
iyelah..paksu aku tu beza 5 thn je ngan aku...ehheeh


semua gambar ni aku suruh adik bongsu aku yg snap..
so faham2 je lah..
comelkan budak ni...
nama dia..wan nur dhiyya dalila..
mcm tu lah lebih kurang...
panggil dhiyya..


tgh bercukur jambul..
dhiyya ni baik sgt..tak mcm suri masa kecik..
baik ..senyap..suara menangis pun tak kuat...


itulah paksu aku...
happy bebenor dapat bby girl tu..
iyelah..selama ni main ngan anak saudara je kan..
skrang ni..main ngan anak sendiri lah pulak ..
betul tak pok..hehehe


see..muka happy poksu aku...
dhiyaa yg pandai tgk camera..
rasa nak geget2 je..
putih wei budak ni..mcm apak dia...


aku tau perasaan poksu aku tu..
mesti perasaan tak sangka2 kuar budak comel ni bernama anak sendiri kan..
dulu2 pun pok den gni gak..
ditenung suri macam nak makan jer..
sebenarnya teruja sbb tak sangka ada anak sendiri kan...

p/s: thn dpn ...kte buat cukur jambul n aqiqah adik suri pulak...hehehe

3 ulasan:

NM02 berkata...

aloh... tomeinya baby tu

CuTeMiUt78 berkata...

eh... tomeinya....

MYA EL QAYREENA AZRYAN berkata...

alahhh geram cumils sgt!!

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut