nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 14 Jun 2011

naik seram aku


rasa diri ni macam spy lah...
ye lah dok ikut orang..
hehehe..
tak ikut okkkkkkkkk
terikutttttttttttttt jer...


ini kejadian berlaku bila yek..
suatu petang balik keje..
sedang syok memecut di duke gombak..
tetiba jadi slow..
rupanya ada orang naik motor ala2 jalan2 makan angin
mak aiii..


i tak follow u ok...
tapi because of both of u...
kitorang yang suka memecut ni jadi kematu slow..
takut ok..
seram ok...
agak2 lah naik motor macam tu...
si penumpang relak letak kaki gitu...
kalau jadi apa2 tak ke susah kami ni ...

aku terfollow diorang ni dari duke sampailah simpang turun ke jalan kuching..
jauh ok...
ingatkan dekat jer destinasi diorang...
bahaya okkkkkkkkkk
ko dua orang buat ktorang naik serammmmmmmmmmmmm

p/s: sila jangan buat cam tu lagi..kesian kat kami ni...uhuk2..

2 ulasan:

amiey lee berkata...

heee apa kes diorang ni ingt jalan kampung ke nk duduk mcm tu?????

norhidana berkata...

itulah kan, sapa kata org yg berkereta mcm kite nih tak prihatin ek, kadang kite nk potong tkt, nk hon kang dia mrh lak... jd nyer kite follow jelah...

aku rasa msti jns yg takde sivik tu takpun jakun maklum duk dlm utan tibe gi bandar tgk kete bnyak

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut