nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 7 Jun 2011

penuh kemalasan


hari ni aku penuh kemalasan..
semalam balik ingat nak tapau jer makan...
last2 aku melencong g kedai acheh..
beli ayam n ikan aya...
balik tu siap masak sup ayam...bt mee sup utk suri..
goreng ayam utk papa den..
bunyi cam rajin kan..
hahaha

pahtu sempat tgk buletin utama jer sekejap..
lepas tu layan papa den tgk bola kelantan vs t team kot..
aku pun dah lupa..
dah sumbat dua gol..
aku saja baring2 dalam bilik..
nak kemas umah malas...
baring2 rupanya sampai ke pagi aku tidur..
ahaks..

so pagi ni..badan suri lak panas...
harap2 minah tu tak demam teruk..
rasa dah lama tak demam...
huhuuhu

so pagi ni rasa penuh kemalasan sebab banyak tidur..
ahaks..

2 ulasan:

norhidana berkata...

2la suh gi senam keliling tmn takmo kn dh terlebih tdo heheheh

NM02 berkata...

fm tu akan ku pos bersama pemenang GA semalam eh. tunggu...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut