nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 20 Jun 2011

drama di ofis


kadang2 bila dah boring sangat ...
suatu hari di ofis...


tangan pegang mouse...
mata ke pc...
cantik...macam buat keje penuh ketekunan...
hakikat : ada majalah cosway atas meja depan mata...
hehehe


meja si mamat ni di belakang aku...
skodeng apa kejadah aku buat...
ok leh terima..sbb pangkat dia atas pada aku...
tapi rasa sama je kot 2x5 5x2...hehehe
buat pe tu???facebooking ke???
hehehe


kawan sekerja yang prihatin...
bagi maklumat...
hakikatnya buku cosway still atas meja..
apa motif tgk ke pc???


muka aku yang muka pelik...
dana yang happy sokmo...
hehehhe


gambar candid aku..
betul2 candid..sampai nak terkeluar biji mata aku...
hehehe

p/s: sekadar entry sesaja tapi hakikat nya...uolss pun sama kan..hehehe

2 ulasan:

norhidana berkata...

drama sebabak di ofis yg selalu jd hehehe...
nsb gambar i nmpk cute skit heheheh...

NM02 berkata...

hahaha... kelakar la yu ollsss ni

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut