nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 27 Jun 2011

bercanda di pantai beserah


minggu lepas ada balik kuantan tau...
tapi sory lah kat member2..tak call pun cakap nak blk kuantan...
hhehe...
layan lah canda2 suri n pok den ni..


korang nampak tak pok den n suri???


iyelah..tak jelas..
tapi aku nampak laki aku tgh berdiri macho


memang tak jelas pun...


gambar sume kecik sebabbbbbbbbb
mama pemalas nak turun dari kereta ....
so aku snap dari kereta...
malas kan aku...

p/s: naper yek aku mcm berat buntut jer skrang...huhuhu

4 ulasan:

fieda berkata...

la..org beserah ker..?saya org batu hitam...baru2 ni cuti sklh ada gak balik sana dan main2 kat pantai batu hitam...

BB Luvs Me berkata...

nice blog! if u r interested, u can visit our blog to join our baby clothes giveaway at www.bbluvsme.blogspot.com.

BB Luvs Me
www.bbluvsme.com

norhidana berkata...

ko mmg mls nk jln skrg nih... aku tau

mamasuri berkata...

fieda : saya orang semambu dan orang beserah...ma sy orang beserah n abah sy orang cherating...hehehe
bb luv: nnti kte g tgk ok..
dana: malas mcm ko dulu...hehehe

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut