nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Jumaat, 27 Mei 2011

pokok - hazama

actually dah lama aku minat suara hazama ni..
yer lah suara ala2 zaman 90 an..
zaman aku anak dara skolah menengah layan lagu rock kapak..
heheheh...

since hazama dah masuk AF9 ni..
lagilah aku minat..
suara dia..attitude dia..
kira layan AF9 tu sebab Hazama lah..

memang dah lama dgr lagu pokok ni..
tapi tak tau sapa nyanyi..
rupanya hazama..terus jatuh cinta ngan lagu ni..
rasa2 kalau hazama kuar af9..nyanyi balik lagu ni..mesti lagi best kan..hehehe


pic from gOOgles

Pokok - MUH & Hazama

Tersesat malu bertanya
Tak tahu tak tahu kemana
Terlalu banyak alasannya
Duk terdiam

Menyusur dikaki lima
Terlihat bayang wajah kelmarin
Tersentuh hati bagai luruh
Tanya sama pokok apa sebab goyang
Jawab angin yang goncang
Terbang burung terbang
Patah sayap diduga
Seandainya rebah
Kau masih ada

Terlalu mahu dan mahu
Terlupa apa yang perlu
Terlalu banyak alasannya
Duduk terdiam

Tak mudah namun tak susah
Terserah atas pilihan
Tersentuh hati mula luruh

Tanya sama pokok apa sebab goyang
Jawab angin yang goncang
Terbang burung terbang
Patah sayap diduga
Seandainya rebah
Kau masih ada

La la la la la la la la la

La la la la la la la lalalalalaaaa

Kau masih ada
Kau masih ada
Kau masih ada
Kau masih ada

Terlalu mahu dan mahu
Terlupa apa yang perlu
Terlalu banyak alasannya
Duduk terdiam

Tak mudah namun tak susah
Terserah atas pilihan
Tersentuh hati mula luruh

Tanya sama pokok

1 ulasan:

NM02 berkata...

huh!!!!

aku suker giler kat hazama. semenjak dia mula2 tunjuk bakat masuk af yang tak dapat tuh. pastu skang lagi la suker sebab dia jenis kelakar dalam diari. aku rasa dia juara. dia mmg best!

lagu pokok? nnt balik nak download

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut