nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 31 Mei 2011

bawak bekal


eh dah lupa dah hari apa aku bekal nasi goreng ni...
saja malam tu aku masak nasi lebih2..
so pagi2 bangun goreng jer...
aku suka bawak bekal..papa den pun sama...
hhehehe


iniler nasi goreng ktorang..
simple jer..letak bilis, telur n serbuk nasi goreng adabi tu...


inilah bekalan kami 3 beranak...
i likeeee

p/s: ada kursus pulak di PD..rasa malas pergi..no mood utk cuti2 kerja ni..xde faedah..
buat letih mak jer..

2 ulasan:

norhidana berkata...

bekal ini di bwk pd hari jumaat ye, sbb aku pun membwk bekal mee gureng....
tgk ns goreng ko nih teringt mak aku nyer ns grg camni je... simple tp sedap

mamasuri berkata...

yelah hari jumaat..tetiba sesama bawak bekal kan..boring aku nak makan kat kantin tu...aduilah..

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut