nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 16 Mei 2011

baju mengandung


korang nampak tak baju biru muda atas tu..
itu baju masa aku mengandungkan suri ...
tak silap aku masa 7-8 bulan..
see..aku dah leh pakai..
hhahaha...itu bermakna badan aku dah gumuk giler2...
nak kena ada plan ni..
nnti laki ai lari pulak...
hehehe

p/s: giler babas jumaat hari tu takleh nak masuk blogger.com..mati kertu betul...huhuhu

3 ulasan:

norhidana berkata...

heheheh alah kalu ko tak bgtau org tak tau itu baju peknen pe hehehe...
takpe pasni ko main kejar2 kt tp tasik ngn suri, comfirm kurus beb

mamasuri berkata...

hahaha..tau takpe...

Isteri @ Ibu Cute berkata...

Tengok gambar kawin still kurus jer...

Biasalah tu..hati senang...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut