nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 19 Mei 2011

nasi lemak satu ringgit


selalu hari weekend...
aku malas jugak nak masak..
kalu masak breakfast pun mesti nasi goreng..
muak ok..


so selalunyer suri bangun awal nak tgk kartun..
so sebelum suri bangun..aku dah siap2 pergi beli nasi lemak satu ringgit ni..


banyak2 nasi lemak...suri suka benor nasi lemak pak lang ni...
kitorang pun suka..sebab nasi wangi..sambal pun sedap..


yang sambal aku asingkan..
suri boleh habiskan satu bungkus nasi lemak ni..


see..habis tau...tapi lunch memang suri tak brapa nak makan lah...
aku pun kalu beli nasi lemak mesti beli roti canai sekali..
kira papa bangun nanti..itulah breakfast..itulah lunch..
bijak tak aku...hahaha


suri nak lagi nasi lemak..
tapi sorry yer suri..limit satu bungkus jer..
nanti gumuk susah lak nnti..
tembam takpe..gumuk takmo..
hehehe

p/s: sekali sekala makan nasi lemak boleh lah..hari2 confirm jadi cam aku ni hah..camno?

1 ulasan:

zaidah berkata...

suka nasik lemak yang sambalnyer manis....

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut