nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 25 Mei 2011

entahlah

entahlah...
sejak dua menjak ni badan aku giler babas asyik letih jer
entahlah..tak tau naper..(sbb gumuk lah)
entahlah..
macam takde pe nak citer2 kat blog..
rasa macam dunia statik jer...
g keje balik keje..lepak umah..masak..buat keje rumah...
sume benda repeat jer hari2...
entahlah...
tingat masa keje d cameron higlands..
pagi g keje..petang balik keje...balik keje g jogging..
balik jogging masak...tgk af pahtu tidur..
itulah rutin dok cameron..
entahlah..
skrang macam rutin boring tu dah kembali lagi...
entahlah..
kadang2 dengan suri2 pun aku buat tak layan
entahlah..
dah lah suri skrang hantu kartun..
asyik koker tv...
suri yang malas layan aku kot..
entahlah...
boring2...
entahlah...

p/s: nak buat pe yek?rasa nak bisnes je..bisnes pe yek???

2 ulasan:

NM02 berkata...

ade ape2 ke??? entah2 membawa kot?? cer gie cek

yu, naper lom send alamat?

mamasuri berkata...

nmo2: mana ada apa2...mybe kadang2 idup kte rasa boring kot..hehehe...eh lupa lah..esok pagi yek..hehehe...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut