visitor 2011

Khamis, 26 Mei 2011

layan keropok warna warni


balik kerja petang semalam lewat skit..
jalan jem...n dah insaf..(insaf?naper2???..nnti citer)
so sampai umah dalam pukul 6 ptg gitu..
boleh pulak..cik suri kuar ngan pengasuh ke kepong..
so sesorang lah aku balik umah..
memang dah plan tak nak masak..
sebab aku bukan rajin sgt pun nak masak hari2...hehehe
so layan hbo kejap...


hampir2 nak puku 7 malam..suri baru balik..
aduiii..baru nak plan tgk Nora Elena..
kalu suri balik maksudnyer ...takde chance lah aku nak tgk tv..
so aku bagilah dia tgk kartun kejap...
dalam tgk kartun tu..
aku kasi lah makan keropok warna warna..
yelah..nak kuar makan confirm lambat lagi...


habis sepinggan tu suri makan keropok..
sambil tgk tv sambil makan keropok..
dalam 7.30 mlm ..papa den balik..
papa siap cakap kat suri...sian mama nak tgk tv..
terus suri bagi aku tgk nora elena (hapy2..hehehe)
papa lak makan pulak keropok tu...
nasib baik aku memang dah standby satu tupperware besor keropok ni...
lega mak..

p/s: semalam petang rasa relaks2 sgt...tapi malam tu..kuar dinner..suri leh wat perangai nakal dia...nnti aku citer yek...rasa nak geget2 jer suri ni..

1 ulasan:

Decader berkata...

Layan keropok Moni ke? nampak sedap plak cicah ngan air lada tu.
Naper insaf? mesti ada eksiden.

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut