nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 30 Mei 2011

layan mee sup


dah lama tingin nak buat mee sup kat umah...
kalau ada ma..memang aku suruh ma jer..
senang ....hehehe
tapi bila dah kawen..sendiri kena masak lah..
so semalam...tengahari dah pekena ayam kampung kat hkl..
malam tu aku masak mee sup kat rumah..


nyum2..inilah rupa mee sup aku...
aku ni pemalas..so sawi tu aku campak je dalam sup..
senang...
thanks dana bagi resipi kicap..sedappp..hehehe


kalau nak tau..suri ni hantu mee sup..
cuma mama dia jer malas nak buat..
takpe suri ...lepas ni mama leh masak hari2 utk suri
sebab senang bangat...


tengok lidah suri...
heheh..sedap lah tu...
banyak jugak suri makan...

p/s: tengah sakit kepala...buat bestfriend aku engku nuraihan..im sory tak dpt attend wedding kawen mung..sebab ada masalah yg tak dpt dielakkan..semoga berbahagia ke anak cucu...muahhhh

2 ulasan:

norhidana berkata...

yg simple tu kadang2 lg sedap dr yg leceh2 nk bt... aku pun terliur tgk lenkali ko bt lebih skit ek hehehe

mamasuri berkata...

tau takpe....hehehe

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut