nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Ahad, 22 Mei 2011

apa lah suri ni


balik keje tiap2 petang..confirm suri tanyer apa yang aku beli utk dia...
hish2 suri..xkan hari2 kot..
bankrup lah mak pak ko ni...
so alternatif nyer..papa dia akan selalu top up kan makanan utk suri
selalunyer yang ada dalam peti ais ialah yogurt, vitagen, oreo, jus oren, susu hL n koko krunch...
banyak gak yek..


punyer lah syok leh makan calsium tu..
sampai duduk gitu...
xsopan lah sayang...


mata ke tv..tangan menyuap...

p/s: suri ni suka makan side2 food...macam papa dia...

1 ulasan:

AdiaLuze berkata...

Alolololo ... Tomeynye dia .. Biasalah tu sis ... Budak ... Masa adik aku kecik2 dulu pun, sl balik dari pekan/kedai je, semuanya dah menunggu kat depan pintu ... huhuhu

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut