nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 16 Mei 2011

esok suri 3 tahun sudah

entry panjang aku...


kalau diingat kembali 16 mei 2008...sehari sebelum suri beranak
aku still takde tanda2 sakit nak beranak kan suri ni...
siap aku telefon laki aku ..suruh beli KFC...
hehehe...
apapun..esok genap lah suri 3 tahun..
dah besar panjang anak dara aku sorang ni...
sesungguhnya..terlalu nikmat aku dapat beranak kan suri n membesarkan suri..
even di awal2 berpantang aku penuh dugaan...
tapi aku ngan laki aku tetap lalui dengan sabar dan tabah..
tapi tak disangka..anak aku yang kami berikan nama SURI DALISA membesarkan dengan jayanya...
hehehe....


budak comel bertahi lalat di dahi..
orang tua2 kata..tanda budak cerdik..


lepas suri umur 3 bulan..barulah suri tembam gni..
dgn bekalan susu aku n susu enfalac...tembamnyer semakin menjadi2..
di atas..bersama pakngah tembam..hehehe


ini masa aqiqah suri..suri masa ni gelap sungguh..tak tau naper..hehehe
n mama dia berseri2 jer..


suri yang kecik molek..gelap...bersama papa sempoi berambut panjang...hehhee


budak bam2 ngan mama bam2...
masa ni suri memang jadi eksperimen aku berbaju gegirl..
dah lah rambut tak brapa ada..kena lak pakai skirt..ahaks...


suri ni masa kecik memang buas..
tapi buas2 dia..dia pandai pegang botol sendiri lepas pantang..
memang syukur alhamdulillah..tak yah aku  tunggu dia isap botol..


budak yang semakin putih..tapi takdelah putik melepak..


bersama papa..suri ni anak papa..skrang muka sebiji cam papa dia..tidur dari kecik sampai besar memang di ketiak papa..kalu papa tidur luar..mesti suri cakap ..papa tak sayang dia..


semakin bergaya...


my gegirl


suri dalisa bt samsudin


santai


i luv u sayang...ee lah buah hati mama papa....
moga ee jadi anak yang solehah n penyayang...

p/s: ee...nnati mama papa buat adik utk ee yek..dah usaha..tapi takde lagi..huhuhu
p/s: ee dah pandai mintak baby boy..huhuhu

4 ulasan:

Isteri @ Ibu Cute berkata...

Ala-ala...tembam cam mamanya...so cute...hehehe

ibuayahdamia berkata...

wahhh dah 3 tahun erkk...mama wajib bagi adik kat suri ni tau...ekekekeke

norhidana berkata...

selamt hari lahir suri dr auntie...
jgn lupe mintak hadiah best2 dr mama tau...
kalu blh ckp suri nk adik lg tau... nk boboy ek

semoga jd anak yg selalu bt mama n papa hepi ok

mamasuri berkata...

isteri@ibu cute: itulah...tembam semacam dah ni
ibuayahdamia: tengah usaha ni..kdg2 malas nak pk..
dana: tq auntie..takde present ke dr aunty???

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut