visitor 2011

Rabu, 25 Mei 2011

citer dinner semalam


okaylah...aku tau aku malas giler nak updated blog ni..
tapi serius..takde benda nak dishare sgt..
hehehe...gitu pun ada yek..
meh aku share korang citer dinner aku semalam...


dah lama tak goreng ayam kunyit bodo kat umah ni..
so semalam beli lah ayam setengah...
so goreng lah 4 ketul ni..
suri tak brapa ayam ni...suri prefer ikan ...


semalam sms pok den...
tanyer nak dinner apa..
spontan jawab ..gulai lemak telur..
so inilah first time aku masak gulai lemak telur..
n menjadi ok...i like but aku guna telur ayam jer..
mano nak cari telur itik ...


ikan sepat pekasam..
goreng 3 ketul..tapi pok den tak mo makan..
katanya nak gelama ikan masin basah ...
hello...itu stock dah abis..ada sepat jer..
nnti balik kontan kte cari yer...

p/s: conclusion nyer..3 beranak makan dengan penuh selera...

1 ulasan:

norhidana berkata...

simple tp nampak menyelerakan ...
kalu ada sambal belacan lg umpph kan...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut