nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 12 April 2011

tupperware ajaib


alaa...ni bukan bekas made from tupperware yek..
ini bekas made from cosway..hehehe
tapi sume bekas aku panggil 'tupperware'
doh gitu di ajar dari kecik


ala murah je bekas ni..
3 biji beso2 belaka..baru rm19.90..
aku beli pun bersebab ok..
sebab satu nak letak gula yang 2kg tu..
satu nak letak keropok yang dah digoreng banyak..
yang letak keropok tu memang tinggi ..leh letak beras 5kg..


kenapa nama tupperware ajaib?
sebab mcm2 jenis makanan kalu dibeli tak abis makan..
aku sumbat dalam tupperware ni..
kira ajaib lah ..sume mcm2 jenis makanan ada...walaupun tinggal skit..
yg best nyer..bekas ni memang kedap udara..ketat giler..hehehe
memang semut takleh nak buat pe2 pun


mcm2 ok..yang suka asam dalam umah aku ni..hanya suri n pok den je..
hehehe..

p/s: bila malam2 boring..memang tupperware amat ajaib ...dapat mengenyangkan perut boroi ni..hehehe

2 ulasan:

norhidana berkata...

mmg ajaib sungguh tuperware ituh... mcm2 ada di dalamnyer, sama lah spt dirumahku... hehhehe

NM02 berkata...

asam itu telah mengembangkan tekak saya lalu tertelan air liur dengan jayanye

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut