visitor 2011

Ahad, 17 April 2011

midterm exam aku..


cam biasa...tiap2 hari ahad pagi aku ada kelas business law
kalu nak dikira2..subject ni bapak lah susah..
kadang2 aku cam faham...
kadang2 aku cam tak faham langsung...
but aku mencuba jugak utk faham..

dan pagi tadi ada exam midterm..lagi 2 minggu ada final..
memang rasa tak susah...
cam senang...(standard lah aku)
but bila nak jawab cam tak reti nak mulakan ayat..
lebih2 dalam english kan..ke laut lah jawapnya

so tadi cuma ada 4 soalan je...
soalan 1 utk 5 markah..
yang ni memang aku kasi bersih je kertas jawapan..
sebab nya aku tak ingat nak hafal "english common law"
nak tipu2 jawap pun cam tak reti..so aku abaikan je...

soalan 2 ada 3 soalan..each soalan ada 5 markah..
ini aku jawap sume..cam terror..
tp wallahualam lah apa benda jawapnyer...

soalan 3 ada 2 soalan..each soalan adalah 5 markah jugak..
ini aku biarkan sbb tak paham..

soalan 4 aku bt..sama gak ada 3 soalan setiap soalan 5 markah...
adui..ini bapak lah confuse..tp aku jawap gak..
di saat2 akhir baru lah aku jawap soalan 3...

bila aku tgk kertas jawapan aku..cuma 3 muka surat aku guna sepenuhnya...
debar aku..tgk orang lain asyik menulis..
tp aku kan gamber..so hantar dengan bangganya..hahaha

tp nasib baik orang lain pun sama..tak reti nak jawap..
so selamat lah aku..hahaha

p/s: nasib baik topic soalan midterm tak kuar final..so cuma 4 topik je kuar final..nasib baik..tp tak nasib baik sbb byk menda nak hafal..mula2 kena hafal case dulu pahtu section...aduiiiiiiiiii..berkarat dah kepala hotak den ni...

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut