visitor 2011

Isnin, 11 April 2011

the best part???


hari ni memulakan kerja dengan bijaksana ..
tapi bangun pagi lewat..tapi punch in tak lewat...
consider bijaksana lah..hahahha

kul 8pg clock in..
bukak pc..chek hp..tel laki aku ..gerak dia bangun g keje..
laki aku ni memang peel payah bangun pagi...
dari belum kawen lagi...
dulu aku dok cameron...hari2 tiap2 pagi call dia suruh bangun..
berlagu lah dgr ring tone dia yang tak sedap tu...

ok2..sambung2..
lepak jap kat bilik dana...
tanyer2 khabar..iyelah cuti weken dua hari kan..
mesti lah byk citer..tak campur lagi citer2 dalam ofis...ahaks..
idaklah ..kejap je aku borak..then aku bt keje aku...

dalam kul 8.45 gitu...dana dah ajak aku g makan...
breakfast lah wei..kami takde makna nak tunggu kul 10 pg..
time tu ramai..baik makan waktu gni..hehehe
jalan2 turun pergi kantin...
dalam hati memang nak bedal mee kari dah ni...
siap pk nak separuh..letak bergedel..letak kerang..nyum2...
baru je syok2 beratur..laki aku tel aku...

pok den : 'yang..kunci saya awak ambik tak semalam'

aku: 'ambik2..ada dalam handbag saya' (bercakap ikut sedap mulut)
        eh eh...handbag saya ..saya bawak ofis...(tetiba teringat...tetiba jadi gugup..takut kena maki)

pok den: dah tu nak g keje camner..kunci umah kat situ..kunci moto...

aku: ok ok..saya balik skrang...

akhirnya terkubur lah nak makan mee kari..takpe2 pujuk hati..esok pagi ada lagi..

cepat2 drive balik umah..umah aku jauh wei..sri damansara wei..
korban lah duit skit lalu 3 tol..wuaaaaaaaaaaaaaaaaa....
balik2 tgk laki aku relak je sambil isap2 rokok..
suri pun dia belum antor...??????

oklah dah settle bg kunci..
aku pun membuang kejap walaupun tak breakfast apa..actually aku dah bedal air tin nenas yang aku beli semalam..perap dlm peti sejuk semalaman..pagi ni bukak minum ..nyamannnnnnnnnnnnnnnn

sambung balik..
laki aku pun g keje..
aku gerak suri...
siap aku gelak2 dengan suri..
so antor suri ke umah pengasuh...
otw g kereta aku..tgklah laki aku dok berhembus2 rokok..
tak jadi dia g keje...dah lewat katanya...nnti bos bising..
alih2 diajaknya aku breakfast...
breakfast lah aku dgn roti canai seketul..itupun dekat setengah jam order baru sampai...

yang best part is..pok den antor aku g keje..hahaha..itu je nak citer...

p/s: suka giler tgk laki orang antor bini orang g keje..sebabnya???laki aku tak antor aku g keje pun..uhuk2..

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut