nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 20 April 2011

pa, hari ni saya malas je rasa nak masak


dear pa..saya rasa sungguh malas...
banyak pulak kerja..n hari ni n mulai hari ni..
saya akan ambik alih separuh tugas par saya..
uhuk2..itulah saya...
tak tolong kan..tunggang terbalik admin ni..
so saya dengan baik hati n rasa rendah diri..
memvoluteer kan diri..
so malam ni saya dah siap tapau utk awak..
jemput tengok2 dulu
hehehe


plastik merah gni menunjukkan takde lah banyak mana pun ditapau..
uhuk2..


3 benda je tapau..hehehe...
made in kantin Felda..
usually kantin Felda ni not bad jugak rasanya..
3 benda di atas adalah rm5.50
jimat kan..balik umah masak nasi je..


ini sup ikan..khas utk suri..
ikan pe..tak tau..ikan patin ko..
ntahlah..



sotong masak sambal/kari..
ambik jugak sebab pok den skrang kena makan seafood..
kenapa?nnti aku citer yer


ini tak tau nak describe..
ayam masak lemak pedas kot..hehee
aku ambik kepak..hehehe
ini utk pok den jugak

p/s: naper pokden kena makan seafoof?sebab kami nak buat adik lelaki utk suri so kenalah pokden makan seafood je..hehehe
p/s: malam ni aku diet lah kot..nak makan oat je..leh tahan ke??hehehe
p/s: jimat kan beli gni..tapi sekali sekala leh lah..kalu hari2 mau boring wei..

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut