nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Jumaat, 1 April 2011

nak beli oven

tetiba sesejuk dok ofis ni..
tetiba rasa nak buat kek je..
aku reti buat kek kukus coklat je..klik sini

tapi tulah..kukus2 je lah buleh..
oven takde lah..macam spoil je..
pa..sy rasa nak beli oven lah (hopefully laki aku baca)..huhuuhu
rasa nak buat kek je..

tp tulah..aku ni ada angin kus kus..
sekejap rasa nak buat tu..sekejap rasa nak buat ni..
tak tetap pendirian..
huhuhu..tapi awas ..sifat aku tak effectkan kat orang pun..hehehe

esok dah sabtu..teman pokden jmp kawan dia kat puchong..
eh ..kawan pokden ni bukak restoren tau..
esok..aku snap2 picture kasi korang tgk yek..
hehehe

p/s: bebel bebel di petang jumaat..standard lah tu..

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut