nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Jumaat, 1 April 2011

minyak ron 97 naik 20 sen malam ni..

malam ni sudah naik 20 sen..
ingat dulu2 selamba je isi minyak guna ron 97...
ini nak isi minyak ron 95 pun aku berkira..
rasa tergugat iman purse aku asyik kuar duit ke minyak kete...
rasa nak naik lrt je g keje..
tp lrt takde lak kat area rumah ke...
naik bas?jangan harap!!!

detail : klik sini

p/s: pok den yang pakai enjin turbo pun dah beralih arah ke ron 95...tak pe ke pa??tak rosak enjin ke/??hehehe (dulu kutuk aku isi ron 95 kat kete aku..katanya enjin cepat rosak..)


Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut