nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 18 April 2011

godek2 apa yang patut

hari ni memang lemau skit kat ofis..
takde kaki nak g jalan2..window2 soping
puan dana kita ambik cuti rehat pulak..
mentang2lah penat berkursus  menyopping 3 hari kan..
terus2 jer hari ni cuti..
iye2..incik suami tersayang ada..so dimaafkan lah..

so godek2 lah blog sendiri waktu lunch hour...
so ada perubahan lah skit blog aku tu..


latest blog aku


ini pulak blog lama aku
eh aku dah lama jugak lah berblogging ni..
cuma tak aktif..
dulu2 ada gak fotopages..tapi kejap je
blog lama aku..sudi2 lah tgk yek

p/s: bila suri lahir ke dunia ni baru lah aku berkecimpung aktif..rasa byk benda nak citer kat korang pasal suri ni..hehehe..meroyan tak abiskan...if suri ada adik camno?hehehe...dah start tingin lah tu...

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut