nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 27 April 2011

bibir kering


jam kat ofis ni baru pukul 3.50...
tapi aku dah bosan + mengigil satu badan
sejuk wei..dah ler lunch tadi aku kuar, cuaca panas
masuk2 ofis..sejuk lah pulak..


see..seksi seksa bibir dah kering kontang..


dah brapa byk aku teguk air ni..
dah brapa kali aku g toilet..huhuhu


last2 pakai gincu balik..
baru nampak moist..hehehe

p/s: bila bibir kering..rasa gatal je tangan nak kutil..hehehe...

3 ulasan:

norhidana berkata...

ohooo kwn ku menayangkan bibirnyer yg seksa heheheh

zaidah berkata...

cuna suri letak mentega kat bibir bagi elakkan dia kering....

Kejora berkata...

salam...

betul3 tu...memang gatal tangan nk kopek kulit kering tu..terkadang smpai berdarah...hihi
ape2 pn bibir awk memang seksi asli ekk...:))

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut