nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 12 April 2011

suri yang penakut


seriusly aku tau sebab2 suri ni jadi penakut..
pertama...masa suri baby..suri memang takleh tido malam...ada 'benda' nak main je ngan dia..
sabar je lah mak pak ni..berjaga tiap2 malam..
kedua..suri ni nakal n buas..so aku suka takut2 kan dia ngan 'momok'
terbaru..lepas tengok citer hantu..aku lupa tajuk..
ala citer nora danish meninggal dalam kubur dengan anak dia tu..
citer seram tu..
malam tu suri teman aku tgk citer tu..heheh..apa lagi..
ada nora tu cakap : 'kalsom..ko pulangkan anak aku som....'
terus aku dok ajuk cakap nora tu..
kalu degil..aku guna ayat tu..siap tambah..
'somm...ko ambik anak ko ni som..dia takmo dengar cakap aku ni..'
confirm2 suri akan dgr cakap aku..
hahaha
jahat kan aku..
jom layan gambar penakut suri masa g zoo hari tu..


kami masuk zoo dengan masuk kat insert zoo ni
tak silap kena tambah rm5 utk masuk..
bolehlah...tak de pe sgt pun


ko nampak binatang apa hitam tu..
eh..bukan binatang ok..insert..hehehe
aku tak ingat apa nama...
tapi ..suri ni bukan takut momok je...
bab2 insert2 ni..sume spesis ok..dia takut n geli..
dari jauh nampak benda ni dah tak mau masuk
siap nangis..
aku ngan pok den pelik lah..
kena sampuk ke..
tapi


rupanya takut..nasib baik ada 'hero' selamatkan suri..
hehehe..bapak suri lah..
ko tgk suri tu..punyer lah penakut..
sedangkan replika jer tu..
bukan 'real'  pun..bergerak pun tak..
hehehe


dalam tu ada butterfly..
comel je..
comel2 pun..suri dah takut..
memang kejap je kami dapat dok dalam tu..
kuar cepat2..
dah anak penakut...

p/s: suri ikut perangai pok den..geli ke insert2 kecik2..suri ni lipas dok sebatu pun leh menangis mcm dok kat kaki dah..hehehe
p/s: suri ni penakut..tapi dia lah peneman tgk citer seram kat tv...suri..kte tgk "kum kum' nak..mama dgr citer tu seram..ada berani???hehehe

4 ulasan:

NM02 berkata...

le... takut betul ni... hehehe... untie kau ni suri, takut momok je. hahaha

Just Call Me Bitt berkata...

waakakakaka mak tambah skrip sendirik yer...kalau saya takut ismeth pon takut kalau saya buat2 takut ismeth lagi penakut..kakakkaa adehh tu la sape suh mereka buas lagi kann..akkakka

norhidana berkata...

ish2 dh ko yg kejenyer menakutkan dia je... mmg lah jd penakut... ish2
kalu aku comfirm tak pg tmn yg rama2 tuh sbb geli ngn ulat2 eeee

mamasuri berkata...

nmo2: hahaha...aunty leh geng lah sesangat ngan suri ni..
bitt:eh samalah..kte ni dah leh jadi pelakon tau..
dana: well..utk kebaikan bersama..hehehe

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut