nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Jumaat, 8 April 2011

bila suri pegang kamera sendiri


bila dah boring..
suri pun pandai ambik kamera...ambik gambar sendiri..
ntahlah..sapa lah ajar kan..
hehehe


muka boring suri..


sampai tercenggang2 ..huhuuhu


anak sapa lah ni yer..

p/s: aku lepas je suri nak main kamera digital aku tu...sebab kalu dilarang kan lagilah dia nak..so kasi pakai je..nampak dah boring..aku sorok jer lah..hehehe
p/s: aku perasan peel anak dara aku ni mcm dah orang beso..huhuu...bln dpn baru 3 thn ni..huhuhu
p/s: ayat kesian suri kalu kena marah..."mama, mama tak sayang ee?tak sian ee?"...ayat ni memang feveret kalu aku marah dia..huhuhu..ilang semangat aku nak marah...hohoho

2 ulasan:

AdiaLuze berkata...

Alaaaahaaiii .. Pandainye dier ;)

Just Call Me Bitt berkata...

hehehe cute...perangai macam anak jantan saya yg umur 5tahun tu..tapi tak sangak suri sebaya ismeth..ismeth tahun ni 3 tapi lambat lagi hehe

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut