nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 7 April 2011

lempeng versi mamasuri

rasa nak lempang je diri sendiri...
buat lempeng pun tak jadi..hahaha
actually rasa tu jadi..
bentuk tu kurang jadi..
huhuhu


lempeng versi mamasuri..
dari dalam kuali lagi aku ambik picture..
biar pun huduh..rasa sedap wei...
resipi senang bangat...gandum, kelapa parut yang putih, garam n jgn lupa kuali non stick ok..


first lempeng cantik lahjugak..
lempeng yang second..dah hangit2 skit..
dok gaduh2 ngan suri kt dapur..abis lempeng aku..
actually kan..kuali aku tu kuali tefal aku beli d langkawi dua thn lepas..
kecik je..tp jarang pakai ..sampai kan dah berkarat..
bt lempeng gni lah baru guna..huhuhu


instant kari ikan aku..
kebetulan ada setengah ketul ikan kembung ni..
terus aku bt kari ikan..bt cicah lempeng @ lempang aku tu...

p/s: rajin kan...sila lah puji..kang aku merajuk nak masak...
p/s: hati teringin nak bt temosa..korang kenal tak temosa??alaa...karipap inti ikan n kelapa tu..i like..

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut