nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 12 Januari 2011

Suri Samsudin vs Suri Cruise


bila ada belog ni..
bila ada yang sudi menjenguk belog ni
feeling2 artis kejap
tetiba nama anak aku kebetulan sama dengan anak katie holmes
apa lagi..mama suri pun berperasaan lah
layanzzz


my lovely daughter..
nama nyer Suri Dalisa
Suri tu diambil nama sebab aku ngan papa den suka nama suri
Dalisa tu..D tu sebab nama laki aku kan Den ..D lah konon..
lisa tu pulak..sbb laki aku cakap..yg mana2 nama lisa mesti cantik orangnya
mcm Lisa Surihani tu..
ahaks


anak aku ni memang tak pakai saman pun..
macam mama dia..
tapi jgn main2..sume tabiat2 dia..sume ikut perangai laki aku
bapak borek anak rintik..
caya lah.. 


sangat suka pada Mickey Mouse..
sume benda nak ada Mickey tu..termasuklah seluar dalam dia..
hehehe


ini lak kembar suri..
tapi kembar nama je..
ahaks..
lahir kat mana ntah..
mak pak lain2..


aku sangat2 addict dengan gaya si suri cruise ni
aku suka simple but stylish
itu pasal dieksperimen kat kat suri samsudin itu..
hahaha


dari kasut, baju sampai ke cekak rambut..
sume aku giler nak membeli..
hahaha
nasib lah suri ada mama cam ni...
kopak duit bapak ko..
hehehe

p/s: apa2 barang atas nama suri dalisa adalah boleh diclaim ngan encik samsudin itu..mak suka noiiiiiii
p/s: ai bukan perasaan ok..sesaja

3 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

aku pun suke name anak ko emy...suri...mmg lain dari yg lain...aku mase ko ckp pasal suri ni pun aku tepikir ko amik name suri anak tom cruise tu he he he...tapi mmg aku suke name anak ko...moden n stylo kooooo....(hah kembang ar tu)

norhidana berkata...

ingtkan ko nk tunjuk suri ngn baju oren dia aritu... heheheh untung suri...

kekelip berkata...

both suri pon cumeeelll..hehe..
salam kenal jugak kak~

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut