visitor 2011

Selasa, 11 Januari 2011

schedule 2011


meh nak citer skit pasal schedule aku 2011
secara rawaknyer lah ye


jan - tiada apa2, kecuali 29 jan dah start belajar balik..oh ye..aku ada satu lagi subjek iaitu business law and practical training


feb-raya cina balik kg papa den dan jugak balik kg aku..bahagi samarata utk seminggu tu...


mac-besday aku n besday papa den
april-exam wei..submit report practical
mei-besday suri


jun-bercuti tp tak tau ke mana
julai-tiada
ogos-anniversary ktiorang and tahun ni raya adalah turn aku..yahooooooooooo
sept-tiada


oktober-konvo..insyallah
nov-tiada
disember-tiada

itu je..kira yang penting2 lah..pasal bercuti tu..aku ngan papa den suka plan cuti last minute...but mybe kami sekeluarga ke langkawi kot..cuma tak tau bila...kalau tak pun nak g pulau pangkor...or paling busuk g fraser hill..hehhehe

2 ulasan:

zennixia berkata...

hi...congrates..anda di TAG !!

hehehe..

http://miracleofxznie.blogspot.com/2011/01/bloglist-istimewa-untuk-blogger-baru.html

norhidana berkata...

wah2... bagus2...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut