nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Jumaat, 28 Januari 2011

pabila nak balik kampung



pabila nak balik kampung...
begini lah jadinya..
kelam kelibut basuh segala baju
nak balik kampung seminggu..
half kg papa den..half kg aku lah
bahagi mesti sama rata..

p/s: tak sabar nak relak2 di kampung..tak sabar nak jalan2 cari makan kat kelantan nnti
p/s: rindu ngan geng2 lama..korang takde hati nak jmp aku ke wei..??

1 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

same ar cam aku emy...nak lik kg jek berkocoh2 basuh baju sebab mls nak simpan baju kotor dlm bakul, pastu peel aku kemas satu umah siap mop bagai sedangkan nak balik kg tu...so nanti bile balik dari kg tgk umah kemas jek ...legaaa jek ati aku nanti heheheehheh

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut