nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 24 Januari 2011

hotfm citer pasal blogger...i 'ter'pergi umah blogger terhangat


pagi ni..dalam kete masa nak g keje
dgr hotfm sibuk dgn hot chat ttg blogger dpt 1juta..
ala ni kes baca paper semalam kan
pasal kak red tu...
ehhehe..
ala..jgn lah jelos2 ye..
rezeki masing2..
n apa nak ditulis tu terpulang lah pada blogger tu..
kalu rasa menyampah..jgn baca je..
klah...ahad sabtu..yakni semalam..
aku ada g attend kenduri cukur jambul kawan papa den
berkebetulan lak condo yg kitorang g tu..
satu condo ngan blogger merah kite..
hehehe ..tumpang lalu ye kak red..


actually sampai kat kenduri ni dah lewat..
dlm invi tulis kul 10.30 pg..
kami smpai kul 12 lebih..jahat giler


biasalah suri..
kalau jmp air kolam gni..mesti kepanasan..
dgn muka merajuk tunjuk kat papa den..
terus dpt mandi kat kolam tu..
hehehe

p/s: takleh nak ambil lah gambar kat condo2 situ..takut mengganggu privacy orang..
p/s: tak sempat nak ambik gambar Khalisha..sbb dtg lewat...
p/s: apalah anak dara aku ni..takleh masuk majlis..nak g kenduri cukur jambul..dia dah berjambul2 dlm kolam tu..hehee

3 ulasan:

O'gosh berkata...

hehe..

jom join GA

http://simplyakuogosh.blogspot.com/2011/01/lucky-giveaway-by-cik-dya.html

norhidana berkata...

ehehehehe...jnji blh lps gian main air pun jd lah ek suri

sara ahmad berkata...

hi.. thanks for dropping by kat my page.. :) i shall follow u from here.. keep in touch yer.. :)

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut