visitor 2011

Isnin, 10 Januari 2011

my Black tak menang...no 2 je


pagi2 nak membebel skit...


apalah juri..suara black punyer sedap pun tak menang..
takpe black..i like ur voice very much..
next year pulak yek lenkali nyanyi nama aku ...oh emi confirm menang


inilah juara nyer Ana Rafali
seriusly lagu yang menang tu tak best mana pun
tp entahlah...


si cantik irma..
naperlah aku tgk dia ni comel bebenor..
tingin aku nak pakai mcm si irma ni pakai..
hehehe..kena tunggu kurus dulu lah jawapnyer..

credit/more pic :
photographer : Red Daddy/sirman

2 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

ohooooooooooooooooooo maknenye tiap2 tahun ko akan bukak blog baru la yeak emy....alah tak kisah laaa...ape2 pun mak link2 ko yeak heheeheheh.....

aku layan ajl gak.....aku suke show faizal tahir...siap masuk2 air lagi kooo..seb baik tak short kene karen hahaahah

mamasuri berkata...

lieya: gitu lah kot...sebenar2nya...aku tak leh upload gambo dah...itu pasal aku bt yg baru je lah...hehehe...mak it kureng beb...typing laju...dulu blaja secretary gak..hahaha

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut