nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 17 Januari 2011

serba baru



mengalah kan budak skolah menayang baju baru kan
hari ni mama pakai tudung baru n baju kurung riau yang baru siap
cost
tudung : RM 25.00
kain pasang : RM10.00
upah jahit : RM28.00
total : RM63.00

p/s: tudung tu beli kat pasar jumaat kat utm tu..
p/s: kain pasang cotton tu murah sgt..beli kat nilai 3 selepas musim raya thn lepas..murah giler
p/s: upah jahit tu murah sbb aku jahit kt kuantan..kalu kat KL RM40.00 okkkkkk
p/s:aku ni tak reti berfashion sgt..so ..i m budak baru belajar lah..
p/s: tudung pun pakai g keje je..itupun sejak keje d KL je..masa di Cameron Highlands..tak pakai..i kan vouge dulu..ahahah
p/s: mama tak make up g keje..ntah..takde mood..myb mood make up ni dah abis..dulu mama penari so..make up tu dah rutin..skrang..malassssssssssss

6 ulasan:

norhidana berkata...

aku nk tanya 1 benda, yg dlm2 tuh serba baru tak? hehehehe (sambil bt2 pkr)

☆ lieya latif ☆ berkata...

kemain ko yeak pompuan....melaram abis hah...sume baru .......tapi bestkan pakai baju baru tudung baru ni, semangat tu rase len macam jek ....rase nak pi catwalk jek gitu kan heheheeheheh

xznie berkata...

kain pasang lagi murah dari upah..hmmm..belajar menjahit..senang buat baju sendiri..heheh

mamasuri berkata...

dana: yg dalam kat atas pun baru..made from avon..bawah dah lama dah
lieya: itulah..rasa cam semangat skit nak keje..kalu dpt baju n tudung baru hari2 kat best..
xznie: itulah..kain tu bapak murah..ada gak keinginan nak menjahit sendiri..actualy reti menjahit tapi mesin takde..dulu2 selalu guna nenek punye mesin jahit je..

O'gosh berkata...

pandai la budget....

mamasuri berkata...

o'gosh: budget rendah..gitu je lah..

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut