nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 13 Januari 2011

I-city lagi??


kami ke I-city lagi ke??
oh tidak..
hahaha..
takde maknanya nak g lagi
biarpun bengkel papa den dkt2 i-city..
xkoser wei nak masuk situ..
lagipun dah berbyar...tp tgk lampu je..
apa kes nak g selalu kan..


actually ni keje papa den lah..
tetiba suri sibuk nak main benda2 alah yang dibeli di i-city
makanya papa den tutup lah lampu..


dengan lappy n tv je on
so jadilah i-umah..
umah aku sempit kan..
huhuhu


saja ambik gambo dlm gelap..
baru nampak benda alah atas kepala suri tu..


gambar2 atas tu gelap kan..
ini aku guna flash..
tgklah kegedikan anak dara ku
umah bersepah..malu aiiiiii


dah belajar posing2 maut dah skrang..
dah ler buntut beso..
hehehe


budak comel..
kiri pegang coklat kit kat
kanan pegang kayu ajaib dia tu..
gitulah i-umah kami

p/s: tingin nak candle light dinner..butttttttttt laki ai tak romantik..nyampah..

1 ulasan:

norhidana berkata...

amboi2 posing gedik dh suri, ni msti selalu nengok ko nyer gambar2 gedik nih... ahak2...

ko nk candle light dinner blh je, ko pstikan suri tdo awal ye... nyeh3

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut