visitor 2011

Selasa, 3 Januari 2012

kelam kelibut skit...


hari ni memang kelam kelibut skit aku ....
hari ni dah lah first day suri masuk tadika..
dan2 pulak hari ni kena antor pok den g keje coz tayar moto dia pancit...
memang kelam kelibut...

citer pasal suri..
mmg aku tak snap apa2 lagi gambar suri bertadika...
tak sempat ok...
tadi pun suri masuk kelas pun dah kul 9pg...
cik suri pun mamai2 sbb suri tidur dlm kete pagi tadi...
muka suri ok je masuk tadika..
tp bila nampak kwn2 dia menangis...
suri lak cuak...
bukan suri yang cuak..aku pun cuak...hahaha

so aku dah citer skit kat cikgu dia...
iyelah..cik suri ni ada peel ...
kalu nak 'yak' kena pakai pampers...
harap2 suri leh biasakan diri dengan tandas tadika dia...

oh ye..aku daftar suri kat tadika felda sebelah ofis aku je ni...
senang aku antor n ambik dia..
n senang kalu ada emergency...

tadi pun cikgu suri 'halau' aku balik..
ikutkan aku nak jer tunggu situ...hehhee...

klah..harap2...suri ok di tadika...
tak sabar nak ambik suri 4.30 ptg ni...
mesti suri akan citer2 kat aku pasal tadika dia tu...

p/s: wei...terasa aku dah tua bila anak masuk tadika..hehehe

2 ulasan:

norhidana berkata...

hehehe mule2 je kelam kelibut, pasni insyallah ok nyer... suri kn big girl msti dia blh bwk diri nyer kt tadika, msti balik kang dia dh pt kwn baru heheheh...

tak sbr wei nk tunggu aiyan msk sekolah heheh

lieyalatif berkata...

mmg bercampur baur kan perasaan bile anak masuk sekolah nie...walaupun tadika jek...aku dah rase dah emy....kelam kabutnye pun aku dah rase....skrang ni citer darjah satu plak...lagi kelam kabut ko huhuhu...tapi takpe, ko jgn risau...mule2 tu mmg amik mase nak sesuaikan diri...lepas ni sure suri dah terra pi sekolah dah.....silap2 tak mo balik lagi hah heheeheheheh

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut