nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 23 Januari 2012

syok dok kampung


wah syok giler wei dok kampung...
lebih2 aku dah 37 minggu dah ni..
so aktiviti adalah makan n rehat jer ...
terasa tenang jer...

aku sampai kuantan betul2 kul 3 pagi hari sabtu..
konon nak balik pagi sabtu...
tp disebabkan kelate menang dengan kedah malam tu..
terus pok den ajak balik kuantan malam tu jugak...
gerak dr kl dalam kul 1 pagi gitu...
3 pagi gitu dah sampai...
n paling best...jalan pun tak jem..
nasib baik tak balik pagi sabtu..sbb giler babas sume orang balik pagi sabtu tu...
n suratkhabar pun cakap jem giler kan..

memang aman damai jer dok kampung...
dengan kapochi sanak saudara..mmg syok...
mengumpat2 skit2...mmg afdal..hahaha
eh apa aku merepek ni..
klah ..nak g melepak ngan makcik2 aku lak..
bye...

p/s: pok den bawak suri pergi mandi pantai tu...hehehe

4 ulasan:

nqr berkata...

uwaaaaaaaaaaaaaa...balik kuantan memang best weiii.. bangun pagi jek terus kontek kwn kwn ajak gi hoyin

AdiaLuze berkata...

Wa waaahhhh .... Bestnye sis dok kg .. Ai hari Jumaat ni baru nak balik kg .. Dgn gaji pun lom masuk lagi, ke-xciten nak balik kg masih gak berkobar2 .. Ahakss ...

norhidana berkata...

amboi2... takpe pasni lg lama ko duk kg tuh... heheheh

Puan Fifiey berkata...

mmmg la hari sabtu jem giler kat highway karak aklau nak ke pantai timur.. nasib baik ke kl dok jem..

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut