nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 5 Januari 2012

story mak buyung lak


hari ni memang terasa penat giler...
dengan puan dana cuti...
aku lah jadi mangsa bos sangap ni...
ada jer tak kena...
orang lain g breakfast...
aku lak yang kena...
ala bos..
anak buah g breakfast jer...
bukan buat apa pun..
xkan itu pun nak kutuk2 belakang diorang..
pening aku..


apa2 layan muka mak buyung dulu...
giler babas mak buyung pakai sweater mcm dok cameron highlands jer...
actually aircond ofis sejuk jer
tp aku g pasang kipas angin lagi...
so rasa sejuk nyaman jer mcm kat cameron ...hehehe
so pakai lah sweater..ok tak?
feeling2 bercuti dlm ofis...
hehehe
biar kepala hotak jem ngan bos sangap...


kerja memang tengah menimbun...
tp tak kuasa nak buat cepat2...
buat slow2...sbb baru nak mula jer...ada jer selingan kerja lain datang..
campur lak bos yang sangap...lagi lah...

hari ni suri cam biasa g tadika..
mcm takde perasaan...
mmg suri suka kot g tadika..
leh ada kawan utk main..
kat umah leh tgk kartun jer..
hehehe

p/s: semalam orang astro dah pasang 2nd dekoder kami..so semalam nyaman jer dok umah sambil2 tengok tv...takde dah nak berebut2 ngan suri yang 24 jam ngan kartun....

5 ulasan:

~ataicha~ berkata...

hahahaha... bos sangap erk.. tergelak aku baca status ko ngan dana.. pe cerita sebenarnya.. hahaha.. jangan ko nya bos dapat baca entry ko dah laa.. bahaya.. :p

mamasuri berkata...

ataicha: kalu dia baca..aku harap dia ambik iktibar lar....xkan lah anak buah nak 'sound' perangai bos lak...

norhidana berkata...

sian kwn ku ini, tpaksa melyn si sangap tu kerana ketiadaan aku... bos tu mmg, org gi bfast pun slh,mcm lah dia malaikat tak mkn tak minum...

pasni best la ko tgk tv tak yahla gdh ngn suri

lieyalatif berkata...

wah...dah ade due dekoder..senagn le ko emy...tak yah dah berebut sakan ngan suri yeak heheeheheh....

bagus ko leh pakai sweater tu...aku dulu kalo preggy, mmg on kipas selalu, dah le ekon kuat...tu pun bising kate panas......aku cepat panas n berpeluh laa time preggy....rimas wei....

MLSC by Rina Isa berkata...

PENCINTA FASHIONS / HANDBAGS!
Jom temui kami di:
http://www.facebook.com/MrsLadysStylo

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut