visitor 2011

Rabu, 4 Januari 2012

story anak dara aku


punyer lah semalam satu hari aku kat ofis...asyik berdebar2 je pasal suri...
iyerlah...suri kan first day masuk tadika...
so mama nyer lah over dok pk bukan2 kan...
rupanya suri cool jer masuk tadika...

petang tepat 4.30 petang...cepat2 aku punch out...
mmg di hati nak ambik suri awal lah skit..
nak tgk reaksi dia...
tp suri relak jer ok...
aku dlm kete mmg dah siap2 botol susu dia..
iyerlah suri takleh nak minum susu kat tadika...
so aku prepare lah...

tgk2..relak je masuk kete..minum air mineral...
pahtu citer lah pasal dia main kat tadika...
citer pasal teacher dia ajar lukis lah...abc lah...
citer pasal makan donut lah...
yang paling best..dia citer dia kena pukul...

ini aku senyap..
pahtu aku tanyer suri..betul ke kena pukul..?
suri jawap..iyer..teacher pukul dahi ee...sambil tunjuk tepuk dahi dia...
aku senyap...dalam hati aku..abislah kalu dia takmo g school esok...
then sambil bebel2 ..aku dengar suri cakap...
ala ...teacher tu jahat pukul ee..teacher tu tak guna...
tergelak aku tengah bawak kete...
cepat2 aku tanyer..esok nak g school tak..
suri terus jawap...pergilah school...
selamat aku....

ko bayangkan..dari jalan semarak ke rumah aku di sri damansara...
suri tak henti2 citer pasal school dia...
ada je dia bebel...hehehe...
nasib anak aku tak buat hal...

tapi...
pagi ni suri buat hal...
liat nak bangun pagi..dahler aku masuk 7.30pg...
nampak nyer aku kena tukar shift ke 8pg lah jawap nyer...
sian pulak nak gerak suri awal2..ehhee...
jem pun jem lah...
buyut pun buyut lah...
asalkan suri happy g school...
hehehe...

secara rumusannya...setakat day 2..suri ok lagi peel nyer...
ntah esok lusa tak tahu..
harap2 berjalan dengan lancar...amin...

p/s: suri sebulan jer belajar di school then suri aku bercuti 3 bulan bersama-sama mama nyer ...cuti cuti pantang...hehehehe

1 ulasan:

norhidana berkata...

hehheheh kn aku dh ckp... suri tu big girl... msti ok nye... ko tu yg duk debar2 je hehehe... msti dia dh dpt kwn tu itu yg best tuh...

itulah,pasni cuti lama suri lak bertadika ngn ko ek.. heheheh

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut