nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 9 Januari 2012

jemput2 bodo n tumis sardin


huhuuuuuuuuuuuuuu....
ini menu pagi ahad semalam...
sempoi2 jer...sbb aku pun tak larat sgt nak berdiri lama...
buat jemput2 bodo ikan bilis n tumis sardin...
tumis sardin tu kira sekali utk lunch lah...
pagi tu siap2 sume utk breakfast n lunch...
senang kejer...
hehehe

p/s: this week dah 35 minggu...minggu depan dah 9 bulan...huhuhu

2 ulasan:

lieyalatif berkata...

peberet ni beb.....aku suke cecah sambal tumis...tapi sos pun aku tibai gak ahahaahahaha.....

betul tu, dah sarat2 cam ko ni emy, mmg tak larat nak berdiri or jalan lame2.....ish kejap jek kan dah 9 bulan...dah kire tunggu due le nie...ape2 hal ko update kat fb tau kalo dah bersalin...

norhidana berkata...

sdp, mudah n cpt kan,tp paling tak tahan ada yg siap garfu ngn sudu tuh mkn...mcm mat salleh heheheh..

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut