visitor 2011

Isnin, 30 Januari 2012

rambut panjang



anak dara ku ni dah besar rupanya...
hari tu bawak dia g salon...
plan2 nak buat rambut suri ala2 luna maya...
tp suri lak tak nak..
dia nak rambut panjang mcm mama dia...
katanya lah...
hehehe...

see gambar atas...
ala2 perasan rambut suri panjang...
rambut aku jadi mangsa...
aku pun ingat nak potong rambut pendek...
last2 aku buat layer jer...
so kekal panjang lagi lah...

plan nak simpan rambut panjang ngan suri...
mengada kan aku dua beranak...

p/s: boleh lak hari ni suri g school melalak tak mo g school...tak pernah lak sebelum ni melalak mcm ni...aduyai..pening aku..dah lah school nyer dua hari je...start februari aku dah cuti awal bersalin...mcm2 peel suri ni ...agaknya sebab tak lama lagi nak dpt adik kot..huhuhu...masak mak pak...

2 ulasan:

norhidana berkata...

heheheh... tp suri rambut pendek comel pe.. hehehe tp nk camne dh nk ngikut mama nyer... nk jd princess hehehe...

wahida berkata...

weh...ko dah nak bersalin? aku lak yg neves ni...adoi la...

semoga semuanya dipermudahkan yer...bykkan berdoa tau...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut