visitor 2011

Isnin, 28 Mac 2011

zoo negara


akhirnya terlepas jugak hajat aku nak bawak suri g zoo negara..
actually masa suri umur setahun aku dah bawak ..
tp masa tu suri blur2 lagi..
skrang ok dah nak bawak..
sendiri tgk lah apa itu tiger, giraffe, elephant..
heehhe


ini lah giraffe ye mama..

dari jauh tunjuk elephant..
sampai dekat meraung takut...
aku lagi lah mengusik..
hehehe


belakang tu singa tu..
tp tak jelas..singa sangat2 pemalas..
nak tidor je aku tengok si singa tu..
itu singa dalam zoo..singa betina ada je kat umah (akulah..hehehe)


ntah apa angin si laki aku ambik gambar aku..
but..takpelah kasi letak..
konon2 candid..hehehe


sampai separuh jalan..suri dah badmood..
iyelah..panas kan..
gambar atas tu aku paksa dia senyum
sian suri..senyum dalam paksaan..

p/s: ada byk picture..tapi sume muka suri badmood..nnti2 ada masa aku updated lagi..hehehe

3 ulasan:

Aida Tamrim berkata...

Tahun lepas ada gak pegi ... Tapi, tetiba plak kena gi opis .. Tgk binatang pun macam nampak tak nampak ... Kelam kabut semacam ... huuuhuhuhu

☆ lieya latif ☆ berkata...

seronok anak dare ko emy....bab panas tu mmg ko.....selalu leh jadi bad mood...cam aku kalo pergi zoo pun mau bape kali stop kat kafe yg ade tu...pekena aiskrim ke air ke.......

norhidana berkata...

masalahnyer naper aku tak blh tgk gamabr2 ko ngn suri kt zoo nih...
adakah jupem dh block menengok blog ke?

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut