visitor 2011

Khamis, 10 Mac 2011

wish besday...

buat kawan ku  yang berada di sabah..
tima kasih kerana mengingatkan aku tarikh lahir aku...
macam-macam perkara aku fikir sejak dua menjak ni..
n dia lah orang pertama wish besday aku..
katanya..dia takut tak sempat wish...
gitu yek...

apapun kawan2..birthday aku 13 mac ni...
n pok den lak 31 mac ni..
kami sama2 sambut besday di bulan yang sama..
oleh kerana ada masalah2 yang tak dpt dielakkan...
'kita postpone lah pa birthday kte..bulan ni kte ignore je'
gitu lah ayat-ayat aku kat pok den..
buleh???hehehe

p/s: bila ada masalah...jadi spoil nak pikir2 hal besday kan..so settle kan masalah dulu..nnti2 sambut birthday..hehehe...

2 ulasan:

norhidana berkata...

heheheh... disebabkan ko dh bgtau n ingtkan tarikh bday ko yg aku bt2 lupe... mmg dh ptt pikir2 nk bg hadiah pe lah ni...

mamasuri berkata...

dana: yes2...hehehe

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut