visitor 2011

Khamis, 17 Mac 2011

klinik kesihatan taman ehsan, kepong


huhuhu...
cik suri demam satu hari semalam...
pagi tu muntah2...takmo minum babak (susu)
rupanya demam ...panas giler badan dia..
so balik keje petang semalam..
aku lapkan badan dia..
kasi ubat buntut..
terus demam surut...
fuhhh...tercabar rasa...


but hari ni...demam cik suri dah kebah..but aku bawak jugak g klinik..
tapi aku g klinik kesihatan je...dekat je ngan umah...lagipun aku tak keje kan...takpe..
so ..tak bawak mykid cik suri (mykid suri ngan pok den)..so aku bawaklah birth certificate je lah..
n kena charge rm1..if aku bwak GL office ..free je (alaa..singgit je..hehehe)


actually nak snap gambar ubat2 je..but tetiba cik suri masuk frame lak
siap buat mulut gitu..aku paham..cik suri ni culas makan ubat ..itu pasal mulut jadi gitu..
hehehe..doc bagi ubat demam n ubat antibiotik..
aku nak yang antibiotik je..ubat demam aku kasi ikut buntut je..senang citer..
eh ada keburukan tak sumbat ubat buntut tu???


balik dari klinik tu..terus drive through MCD..upah skit kat cik suri..
n upah skit kat aku..
aku bedal double cheese burger...fuuhh..kenyang giler..
hehehe..lari diet aku..hahaah

p/s: misi bagi ubat kat suri memang tak berjaya..siap aku ngan pokden lancar perang kat suri..tp suri leh bt dek...aku marah n pukul2 skit (skit je) still kalis...ho ho ho..ikut perangai sapa lahni...huhuhu

2 ulasan:

norhidana berkata...

alahai... sian dia demam
paling tak thn muke sedih ke tak puas hati kt ubat tu... heheheh
sebenarnyer yg nk singgah mcD drive thru tu ko bkn suri kan... nk gune nama suri gk heheh

☆ lieya latif ☆ berkata...

ALAHAI EMY...sian anak dare gebus ko...demam plak di eyeak....musim ni emy....ko kene bagi umah ikut time tau....tapi tu laa...kene garang2 sikit...make sure ubat masuk badan tuh.....

aku pun kat umah mmg standby ubat masuk bontot tu.....senang .....tapi bezanye takleh bagi kerap laaa compare ngan ubat minum....

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut