visitor 2011

Khamis, 24 Mac 2011

aku suka makan kat nando 's


ini antara feveret place n feveret food aku..
port aku n the geng mesti kat JJ wangsa maju..
actually situ je tempat yang aku tau...ahaks..
meh layan..


kalau makan sini kena lah makan quater chicken with extra hot peri2 tu..
ermm...kecur sudah air liur aku nak type ni..
pahtu lak side dish mesti aku ambik fries n colslaw..
nyum2


sorylah..gambar sebelum takde..
gambar selepas je sempat snap..hehehhe


air lak mestilah ice lemon tea
sebab aku memang suka ice lemon tea.
n aku lagi suka sbb dpt free refill..
hehehe

p/s: itu je sebab naper aku suka makan situ..dah situ main course dia dah ayam..citer lebih2 pun tak guna..harga ayam dah pun naik..sekian..

3 ulasan:

madammondoq berkata...

waa..saya pun suka NANDOS!!!! sedap..

nak tahu tak apa panggilan hangit yg saya dapat?
salam singgah ke blog saya..
TQ

norhidana berkata...

tp tak puas hati sbb kenapakah msti ada tgn aku je... ish2... ngn penuh gaya lak tuh, k ct lak malu2

mamasuri berkata...

madammondoq: hehehe...panggilan hangit ni kawan saya pun pernah kena..hehehe
dana: aku ambik candid..memang lah gitu wei..hehehe

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut