visitor 2011

Rabu, 9 Mac 2011

are you awesome???


tak sia2 klik nuffnang kat blog sendiri..
hehehe..
rupa2 nyer asa contest yang 'awesome giler' nie...
kalu ada feeling nak g italy free2
dipersilakan join
manalah tau..kalu dah tersurat kte nak menang..
iye tak..
jom layan..


eh mestilah..hehehe..


sebelum tahu cara nak join...
kte mesti tahu apa hadiahnyer...
voter's weekly prize x 2 = RM100
weekly prize x 1 = RM500
Grand Prize x 1 = 8 hari 7 malam di italionnnnn tu...

cara nak join..
korang pegi beli air sunkist ni
nyum2..sedapnyer


lepas tu..korang ambik kamera korang...
korang bt lah apa yg kreatif ke..gedik ke..apa2 je lah..
snap..make sure ada jugak gambar kotak sunkist yang korang beli tu
pahtu upload je kat sini


bab akhir ni mesti korang terror..
bab vote lah..
eh follower dah ramai 2 tu..suruh lah vote wei..
camno bijak tak aku...
tp follower aku pun tak brapa ramai..
eh korang2 tolonglah jadi follower aku yek..
hehehe

oklah..
aku pun belum snap gambar aku sendiri ni...
hehehe...
nak kena g carrefour mencari lah jawapnyer...
nak lebih lanjut

p/s: nnti2 aku bt entry gambar aku tu yek..excited lak nak join...

1 ulasan:

norhidana berkata...

wah, harus kene mencari sunkist jus pasni...

takpe kang ko rasuah la skit blh aku vote ko banyak2 ek

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut