nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Sabtu, 19 Mac 2011

ubat buntut

ubat buntut aka ubat masuk ikut punggung...
yes..sejak suri keciklagi ..ubat ni memang peneman aku..
masa suri kecik2 dulu memang aku sumbat ubat buntut je..
sampailah dah beso gajah ni...

anak dara aku ni chulas makan ubat..
if aku tanyer ' nak makan ubat ke nak ubat buntut?'..
suri mesti jawap ubat buntut..
siap kangkang besar2 depan aku...
huhuhu..sib baik baru 3 thn..huhuhu..
kalu dah 7 8 tahun camno?
tak rela mak!!!


ubat buntut aka ubat demam suri..
dulu masa umur bawah 1 tahun warna hijau
skrang dah pakai warna biru...
nak kasi buntut pun..korang letak lah lotion sikit..
ala...kalu dot dot dot pun...kalu kering pun korang pakai 'lotion' gak kan..
hehehe


korang nampak kaki suri tu?
hehehe...suri tgh standby lah tu...
wei gemuk nyer tangan aku tu...
side effect kamera handphone aku k..hehehe

p/s: sakit hati nak berperang makan ubat...kasi ubat buntut je lah..suri!!ko tak tau betapa tension tahap gaban mak pak ko nak bagi ko makan ubat ni!

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut