nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 30 Mac 2011

aku yang makin sehat


huhuhu..
aku ni ada peel pelik skit..
skit ke??
banyak kot..
aku suka tengok gambar aku sendiri..hahaha
even hodoh ke
even lawa ke
even kurus ke
even gemuk ke
aku suka..
hehehe


agak2 korang tau tak bezakan mana satu elephant or aku???huhuhu


dagu aku yang makin berlapis..
pinggang aku yang makin hari yang confirm takleh nak panggil pinggang dah


nasib baik jmp gak pinggang sendiri...

p/s: iye2..tau2..aku makin gumuk...tapi aku tak tau nak wat camner dah..sesapa leh ajar aku diet tak??? aku makan berselera skrang..huhuhu..badan sehat tak semesti takde masalah ok..masalah tetap ada..aduiii

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut