visitor 2011

Rabu, 16 Mac 2011

perihal budak ofis aku


aku bukan lah perfect
but kadang2 aku rasa tergelak jugak...

yes..dia selalu citer kat orang dia orang warak...
yess..dia selalu citer kat orang dia solat 5 waktu
yess..dia cakap..dia officer kelas atas..tp dia tu gred 29 je...

jap nak gelak jap...
dulu2 aku dah tau perihal citer dia ni...
sume orang dah tau ..dia ni suka cakap besar...
suka pilih2 orang kalu nak berkawan..
kalu ko tak solat tu jgn harap lah dia nak kawan ngan ko
hehehhe..(honestly aku bab2 solat ni aku tak suka nak sentuh)
but...

aku rasa dia ni rasa dia perfect...
orang bt pe..sume dia rasa tak betul...
bila orang bt sesuatu pelik..
terus akan jadi bualan dia...
tp dia kena ingat..orang x caya cakap dia...

selalu citer kat orang..dia ni byk duit...
dia ni banyak tanah kat kampung (aku dah tgk rumah dia kt kampung..takde pun kaya pun)
dia ni banyak cash...(aku tau dia bt personal loan..even skrang pun tgh appy personal loan)
but..ada aku citer kat orang (yes..aku citer kt kawan2 terdekat aku je)

but dia still tak sedar..
apa yg diciter nye itu penuh dusta..penuh tipu..
yang bestnya..apa yg ditipu tu...dia mesti tak ingat...
kat aku dia citer lain..kat orang lain dia citer lain...
huhuhu
dashyat kan

dulu pernah dia kaco sorang budak ofis aku ni...
aku tak tau naper dia busuk hati sgt kat budak ni..
apa budak ni buat..mesti ada citer daripada mulut dia...
even ayat paling busuk hati dia..."tak malu ke isteri orang ....suami orang'
sedangkan orang tu dua..dah lama berkawan satu sekerja..n dia baru je join the club(join bt keje)
oh...

ikut hati..nak cakap je..
sudah2lah ..orang dah tau apa kebenarannya...
tapi tu lah..tak sampai hati..
kesian tgk dia perbodohkan diri dia...
huhuhu

p/s: luahan hati aku...hari2 dok ofis..ada je citer2 busuk dia kat orang..even kat fb pun asyik shout ayat2 quran...but dia tak tau dia yang dalangnya..dia lah puncanya...

2 ulasan:

norhidana berkata...

kalu mengingatkan perihal dia nih... blh bt buku kan wei... buku tauladan... ahak2

org kalu rasa diri sempurna `suci` baik mmg camni beb... kesian kan dia, dh la kwn takde tp tak sdr2,pastu duk hari2 cara hal org lain

noorthie berkata...

mie..... sebenarnya.. dia jeles tahap gaban ngan akak kot.. almaklum saja la kn.. akak kan princess.. dia nk jd princess??? harammmmmmm..
Biarlah dia .. memperbodohkan diri dia sendiri... ada la tu urat mn2 yg putus.. yg wk dia jd mental.. hahaha
lantak dia la........ ada aku kesah!!!!!!!

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut