nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 10 Mac 2011

panas nyer maajun ni



seriusly..
aku memang payah nak mampus makan2 ubat/maajun/jamu
but..sejak dua menjak ni..
rasa badan ni letih sangat...
nak bangun pagi pun susah
tetiba terbaca pasal kehebatan maajun ni...
so far dah rembat ngan akak ofis aku ni

Khasiat Maajun ini adalah spt di bawah mengikut keutamaan:

1. Family planning/menjarak kehamilan/merancang keluarga.

2. Merawat keputihan yg teruk.

3. Menjaga peranakan - menyempitkan faraj wanita.

4. Membuang darah kotor/toksin melalui period.

5. Menstabil hormon kewanitaan dlm badan-mencantikan kulit.

6. Menormal & teraturkan period setiap bulan.

7. Mencantik & menegangkan payu dara.

8. Melancarkan perjalanan darah.

9. Melawaskan pembuangan air besar - menjaga usus.

10. Menambah tenaga sepanjang hari.

11. Mengawal kolestrol dalam darah.

12. Menurun & mengawal berat badan.

13. Awet muda.

see..tgk khasiat tu pun aku dah teruja..
aku kan jenis teruja...
hehehe...

so far dah 2 hari makan maajun ni..
first day makan..(aku makan malam)
pagi tu dah melompat bangun pagi..
senang bangat bangun pagi...
but malam tu..kepala skit pening je..
mgkin proses dia..
hari kedua pun aku senang bangun pagi..
tak mengantuk2..
bagus2..
akan ku cuba utk tetapkan makan maajun ni
insyaallah

p/s: makan maajun ni utk diri ai ..suami ai..n anak ai..hehehe

1 ulasan:

AdiaLuze berkata...

Dulu masa kecik2..Suka curi2 amik makjun mak ngan abah punye..Masa tu rasa sedap sesangat menda ni.. Hikhikhik

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut