visitor 2011

Isnin, 21 Februari 2011

wedding dua pupu


agak2 kan layan gambar je ok??
aku takde mood giler nak berblogging...
sepatutnya period on 16...
sume tanda nk period dah ada..
but tak kuar2...
aku rasa mcm toksik2 dlm badan aku ni tak mo kuar...
sakit jiwa dan raga ni..
sesapa ada tips tak???
layannnnnn


tak salah aku..ni raya ketiga chinese new year..
anak mek tam aku kawen..
kebetulan ada d kuantan..
pergilah..


yg baju merah tu...pak itam aku..itam kan?hehhee...
dia jadi dj hari tu..
muka mencuka je..mcm kena paksa..hahaha


inilah pengantin nyer..
pengantin pompuan tu dua pupu aku..
dua pupu aku ni kawen ngan tentera orang sarawak tak silap aku..
simple but very nice..


yang tukang apit tu mek tam n pakcik nan aku..
ibu bapa pengantin ..
mek tam aku malu2 lak..ahaks


disebabkan pak itam jadi dj..
habis sume dok lepak sama..
termasuk lakiaku..
yang baju pink tu sepupu aku..
kecik2 sepupu aku tau


laki ai n pak teh aku...
diorang ni kalau sembang bab bola..bini pun tah ke mana...

p/s: kesimpulan nyer aku nak abiskan draf2 dalam box aku ni..hehee..so korang terpaksa lahlayan jugak..
hehehe

1 ulasan:

☆ lieya latif ☆ berkata...

wei poms, dah seminggu tu lewat...mintak2 laa tak keluar terus....huhuhu...aku doa2 ni wei hihihihihi.......

huh betol tu emy, lelaki kalo dah cite pasal bola, mmg tak hingat dunia hihihihi

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut